Skargi i wnioski
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. Nr 98, poz. 267 z późn. zm.), DZIAŁ VIII Kodeksu postępowania administracyjnego pt. "Skargi i wnioski" oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Tryb
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą faksu, poczty elektronicznej.
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
Skargi i wnioski należy składać w sekretariacie urzędu pok. 14.
Dyrektor PUP lub jego Zastępca przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy czwartek w godzinach 16.00 - 17.00.
Kierownicy komórek organizacyjnych PUP przyjmują interesantów w sprawie skarg i wniosków w czasie godzin pracy urzędu.
Załatwianie skargi lub wniosku następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu jednego miesiąca. W przypadku niezałatwienia sprawy w tym czasie, skarżący się lub wnioskodawca zostaje powiadomiony o przyczynach zwłoki oraz nowym terminie jej rozpatrzenia.
Interesantów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Łowiczu z siedzibą przy ul. Stanisławskiego 30, przyjmuje:
Starosta Łowicki lub wyznaczona przez niego osoba w każdą środę w godz. 15.00-17.00
Sekretarz Powiatu oraz kierownicy komórek organizacyjnych w dniach pracy urzędu w godzinach 8.00-16.00.
W przypadku, gdy w środę przypada dzień ustawowo wolny od pracy interesanci przyjmowani są w następny dzień roboczy.
Przewodniczący Rady Powiatu Łowickiego w sprawach skarg i wniosków przyjmuje interesantów w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łowiczu przy ul. Stanisławskiego 30, pok. nr 104 (I piętro) we wtorki w godz. 15.00- 16.00